Internet-Info, czyli podstawowe funkcje Internetu
Menu:

Funkcje Internetu:

Funkcja marketingowa

Internet z wielu powodów uznać można za najszybciej rozwijający się kanał marketingowy. Z jednej strony wpływają na to wyniki, jakie osiągają kampanie realizowane z udziałem tego właśnie medium oraz coraz doskonalsze techniki pomiaru ich skuteczności, z drugiej zaś szeroki wachlarz możliwości wykorzystania internetu w działaniach marketingowych (różne formy reklamy, możliwości dopasowania do cech odbiorcy, etc.). Niezależnie od tego czy celem kampanii jest budowa świadomości marki czy wywołanie reakcji bezpośredniej, coraz więcej polskich manadżerów dostrzega zalety internetu i wykorzystuje go do budowy właściwej, skutecznej mieszanki mediów ("media mix"). Już na poziomie przygotowania skróconej oferty mediowej, domom mediowym zleca się wykorzystanie internetu, jako jednego z kanałów komunikacji z grupą docelową. Internet pozwala informować klientów m.in o cechach i cenach produktów, za pomocą stron produktowych i firmowych www. Łatwodostępne i tanie narzędzia pozwalają bardzo szybko dotrzeć z ofertą z grupy celowej firm do klientów. Internet pozwala na prowadzenie wszystkich działań promocyjnych, począwszy od informowania i reklamowania produktów, na subtelnych działaniach PR kończąc, przy znacznie niższych niż tradycyjnie kosztach. Do dyspozycji w internecie mamy pełen zestaw narzędzi, które pozwalają prowadzić wszelkie fazy działań marketingowych. Jednak internet, tak jak tradycyjny marketing, potrzebuje skutecznej strategii marketingowej, poprzedzonej badaniami. Jest to o tyle łatwiejsze, że dotarcie do użytkownika jest uproszczone, a wykorzystanie narzędzi badawczych jest o wiele tańsze. Na podstawie zdobytej poprzez badania wiedzy bardzo łatwo zbudować strategię i określić, które z narzędzi będzie najskuteczniejsze dla firmy.

ImageImageImage

Reklama

Rapidox.pl

RedMusic.pl Najlepsze Klubowe Electro MP3 w Sieci

Copyright by www.d4u.glt.pl 2012. Internet-info.prv.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.